22 Kasım 2010

YAĞ YAKICIYMIŞ :)

Kilolarım oldum olası beni hep sevmiştir yani ben doğupta 21 yaşıma gelene kadar ta kiii kantarın ibresi 100 kg yi gösterene kadar bir başladım spor yapmaya o saatten sonra b-fit kadın sağlık ve spor merkezinde aynı zamanda bebekliğimden beridir denediğim zayıflama tekniklerinden de bir karma yaparak tam 30 kg. verip 70 olmayı başardım ve kendimi nedense bıraktım 2- 3- 4- 5.. derken geri almaya başladım kiiiiii kurban bayramı tatilinide aradan çıkarır çıkarmaz tekrar bugün gün ağarınca başladım aynı tempo...Aslında bayram öncesi başladım fakat aldığm elbisenin içinde güzel gözükmek amacıyla... :) Neyse çenem düştü yine bugün bir arkadaşım bana bir karışım tarifi verdi sizlerle paylaşmak istiyorum.


MALZEMELER:

1 portakal
1 kabuk tarçın
2 elma
4 karanfil

Bu malzemeleri kaynatıp süzüp içiyoruz ve yağlara elveda ediyoruz yani ediyormuşuz...
işinize yaraması dileği ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder